f Secubit Garam: Jom Jalan2 Makan2 @ Kenduri Kawin

N3 Terkini

Saturday, March 13, 2010

Jom Jalan2 Makan2 @ Kenduri Kawin

Hari ni tak ada N3 masak2.. tak ada N3 baking2 sbb tuan rumah @ tukang masak amik cuti one whole day nk p kenduri kawin. Bermula la sudah episod makan2 @ kenduri kawin sempena cuti sekolah kali ni. Fuhhhhh... utk esok aje ada 4 kenduri, yg dpt hadirkan diri cuma 2. Yang satu kat Kerteh (spt tertera kat kad di atas). Alang2 dah ke Kerteh teruskan pulak ke kenduri yg kat Kemaman (perkahwinan bekas anak murid cik abg). Yg dekat terpaksa ditolak memandangkan kena mengutamakan mereka yg menjemput lebih awal. Berjalan dan makan sakan la akak nanti ya...

Rasanya ramai yg dah tau rumah sapa yg buat kenduri kat Kerteh ni kan.. Pada sapa2 yg menerima jemputan kenduri tuan rumah tu, jom kita gader2 kat Kerteh hehee..

2 comments:

  1. Alhamdulillah...rezeki musim cuti sekolah tu. sy pun ada gak 2 3 jemputan, tak tau lah, boleh gi ke tak.

    ReplyDelete
  2. ain >> biasa la tu kan ain, bila cuti skolah start nih.. mmg berderet jemputan kawin

    ReplyDelete