f Secubit Garam: Ayam Panggang Kerisik Versi Goreng

N3 Terkini

Wednesday, March 10, 2010

Ayam Panggang Kerisik Versi Goreng


Hari tu tengok Mokwo buat Ayam Panggang Kerisik versi goreng gini. Jadi hari ni K.Nor ikut stail Mokwo, goreng gak tp bukan sama kes cam Mokwo la.. Mokwo tu nak cepat sbb famili dia dah lapar.. tak sempat dipanggang terus goreng. K.Nor lak mmg sengaja goreng sbb nak tau hasil ayam ni kalau digoreng. Hasilnya... tak ada perbezaan sangat.. yg pastinya maintain sedap. Cuma kalau org nak menu sihat, digalakkan bakar atau panggang la kan. Tak la berminyak. Terpulang pada citarasa dan keadaan masing2. Rasa malas bakar2 just goreng jer. Cepat sket kan.. Sapa2 nak resipi boleh tengok kat sini.. Tq again buat JC... mmg K.Nor suka ayam ni. Tadi tu buat rempah lebih dan masukkan kat freezer. Bila nak guna, senang.. kan!

No comments:

Post a Comment