f Secubit Garam: Birthday Gift Lagi...

N3 Terkini

Friday, March 19, 2010

Birthday Gift Lagi...

Walau dah masuk bulan lain, K.Nor masih terima hadiah hari jadi.. waahh.. manyak happy nih.. Alhamdulillah.. smlm K.Nor terima parcel dari nun seberang laut. Tak sangka masih ada yg sudi mengirim hadiah buat K.Nor. Jutaan terima kasih buat adik sorang nih.. Ada 2 buah buku masakan.. satu tu ttg dessert! Memang dia sorang nih, nak suruh akak wat dessert jer ya.. Nanti la ya.. tunggu keadaan reda dulu.. tunggu mood datang balik.. insyaallah K.Nor akan cuba resipi2 kat dalam tu.. ntah bila la tu.. :(

Yg 3 kat tepi tu adalah fridge magnet.. cantik tp nak buat camna kan bila dlm proses pos mengepos ni, ada jer yg patah.. insyaallah K.Nor akan gamkan balik nanti. TQ so much dear.... mmmmmmuah!

2 comments:

  1. Bestnya dpt hadiah..cooking books plak tu menarik..nanti kak nor cuba resipi dlm buku2 tu bole le kita ngendeng resipinya ia..happy weeknds kak

    ReplyDelete
  2. JC >> mmg seronok.. tp buat masa ni tak leh nk menerai lg la la jun.. tunggu mood dtg balik dulu :(

    ReplyDelete