f Secubit Garam: Gader2 @ Kenduri Perkahwinan Azlan (Putera Sulong K.Liza, Kerteh)

N3 Terkini

Sunday, March 14, 2010

Gader2 @ Kenduri Perkahwinan Azlan (Putera Sulong K.Liza, Kerteh)

Salam buat semua..

Ada yg menantikan gambar2 semasa perkahwinan putera sulong K.Liza ke? Maaf la ya, lambat sket masukkan N3 hari ni.. mcm2 hal yg timbul yg membuatkan mood merudum. Tak per..tak perlu lah di uar2kan. Semoga Allah mempermudahkan dan memberikan penyelesaian yg terbaik dlm segala ujian.. aminn..

Dah mintak izin dr K.Liza smlm utk publish sedikit gambar2 semasa majlis menyambut menantu yg diadakan di Kerteh semalam. Tp tak nak la tayang banyak2, kita tunggu aje biar K.Liza yg tayang pulak.. kan.

Alhamdulillah.. seronok dpt ke majlis ni, disamping dpt makan lauk pauk yg sedap2, dpt lak bertemu dgn 3 org lagi blogger yg tak pernah bersua muka. Tau aje la bila dah dpt sembang, mana ingat nk stop hehe.. Memang seronok berbual cam dah kenal lama.. Mudah2an kita dpt jumpa lagi di lain waktu lak ya..

Ok jom kita layan gambar2 yg ditembak kat sana...

Ketibaan pengantin baru disambut oleh ibu pengantin lelaki.. K.Liza..
Tersenyum gembira K.Liza dpt menantu :)


Secocok betul.. kan..


Bergambar bersama keluarga pengantin lelaki


Potong.. jgn tak potong..
Kek coklat yg dilitupi creamcheese frosting
pastu ditabur dgn cheese yg diparut dan dihiasi dgn fresh fruits..
sedappp!


Saat yg ditunggu2.. ni dia Ummi Kuantan..
blogger tip top nih...


Peluang keemasan, dpt berjumpa dgn Ann Zihan dan CtNaemah
keduanya dr Paka
psst! Naemah.. chedapppp kek tu :)


Last sekali sebelum balik...
bergambar bersama pengantin baru dan K.Liza serta suaminya..


Maaflah ya Ummi, Ann dan Naemah andai ada tersilap kata masa seronok berbual smlm. Semoga kita semua dpt berjumpa lagi.. insyaallah...

psst!! Ummi, chedap ler the almost amos hehe.. tq2 :)

2 comments:

  1. salam k.nor,hihi..thanks sudi jumpa kemarin ek..berbual sampai kering ank tekak..hahaha...pstt bdk tudung ijo sblh k.ummi tu model iklan ubt gigi ek??hwa~!hwa!!

    ReplyDelete
  2. ann >> mmg kering anak tekak, akak g teguk segelas air sebelum balik tu.. dahaga!! hehehe.. ooo kalau model iklan ubat gg, mesti tebal poket kan, lain kali kena belanja k.nor nih :)

    ReplyDelete