f Secubit Garam: Marble Chocolate Bread & Bun

N3 Terkini

Wednesday, July 21, 2010

Marble Chocolate Bread & Bun

Marble Chocolate Bun With Choc Chips

Lama tak meroti.. meh la makan roti panas2 ni. Masih menggunakan resipi Basic Doh, K.Nor beri touch up baru dgn menambah chocolate paste utk menghasilakn doh berperisa coklat dan kemudian dimarblekan. Yg dlm bentuk bun tu K.Nor letak choc. chips. Alhamdulillah... laku bisnes K.Nor.. anak2 duk sambar menyambar jer tu. Rasanya tak sempat utk dibuat breakfast esok hehehe

Hari ni gambar2 roti tak cun, males nak guna senapang gedabak tu. Guna kamera tecik jer. Dah la gitu, roti pun lupa nak sapu dgn butter bila dah masak. Tu yg kusam jer, tak berseri langsung! Tak berseri kat mata jer kan, kat anak tekak.. fuuhhhh sodap! :)

Lembut sgt...



Roti ku ireng!  Tp maintain lembut dan sodap .. alhamdulillah...


2 comments:

  1. kak nor..nak sebulu..ireng pun ireng lah.....hmm lenda pun dah lama x meroti...bilakah mood meroti akan bkunjung nih?

    ReplyDelete
  2. lenda >> sebulu ek? ke sebuku hihihihi.. udah abis la lenda.. nanti k.nor buat lagi ya.. dtg awal sket :)

    ReplyDelete