f Secubit Garam: Mee Goreng Mamak

N3 Terkini

Saturday, July 3, 2010

Mee Goreng Mamak


Petang ni goreng mee jer utk makan petang. Sentiasa menjadi kegemaran seisi keluarga, Mee Goreng Mamak. Tambah lagi pekena dgn kopi O panas... pastu goreng kropok lekor.. syedap!! Jom makan..


5 comments:

  1. warrrrghhhhh!! mengancamnyer mee goreng mamak kak nor ni. ni yang terasa nak gi makan mee goreng mamak kat kedai melayu. ahehehe.. tak makan kat kedai mamak... dah lama kena ban

    nak sepinggannnnnn!!

    ReplyDelete
  2. mee goreng mamak sepinggan! kepok lekor lebih yer! hehehe....semua nampak sedap apa yg k.nor masak...;-)

    ReplyDelete
  3. gulp!!! kopok lekor tuh yg tak tahan..bila nak makan kopok losong tah,,, cicah kuah cili nye...erkkk!!! harap2 bleh makanlah dlm mimpi karang!

    ReplyDelete
  4. salam,
    Yu hu....tengok kaler sudahku tahu mamaknya. ki ki ki

    ReplyDelete
  5. jiya >> akak tak pernah makan mee mamak yg mamak goreng la jiya... sendiri goreng aje.. cam rupa mamak yg goreng gak kan :P

    ina >> camera trick aje tu yg lebih :)

    mokwo >> tak besh la mokwo makan yg dlm mimpi, tak kenyang betul2 hehe.. meh sini, kat ganu banyak kopok lekor ori bukan yg keras banyak sagu punya :)

    gerau >> huu yuuu :) kaler mee ke kaler tuan yg goreng :)

    ReplyDelete