f Secubit Garam: Konyaku Jelly

N3 Terkini

Thursday, July 29, 2010

Konyaku Jelly

Konyaku Jelly, dessert yg teramat mudah nak buat. Cepat dan sedap. Kenyal2 gitu tak macam agar2 biasa. Nak try buat? Boleh la tengok resipinya kat sini. Kat dalam tu boleh la dipelbagaikan, nak letak atau tidak buah2. Boleh letak buah apa aje tp rasanya durian tak sesuai kut :)

4 comments:

  1. salam nor..jelly memang sedap..lebih2 lagi bila dah disimpan dalam peti ais..

    ReplyDelete
  2. salam kak nor...tgk warna jelly tu blh agak tu warna fav kak nor..sedap mkn ms cuaca panas mcm skrang ni :)

    ReplyDelete
  3. Thank you for sharing! ^_^

    *Jom kongsi info tentang 'Sabar Dalam Al-Quran' :)

    ReplyDelete
  4. k.erna >> salam.. betul2.. sejuk2 sedap kan

    del >> salam .. tak jugak.. k.nor suka kaler kuning :)

    saiful >> yr welcome..

    ReplyDelete