f Secubit Garam: From Penang To Tganu

N3 Terkini

Monday, July 19, 2010

From Penang To Tganu

Alhamdulillah.. dah sampai pun barang yg ditunggu2. 2 barangan Premier Cookware, satu pan dan satu lg wok. Yg pan tu bersaiz 28cm dan yg wok kecik kiut tu bersaiz 22cm. Lepas ni ada la acara pecah dara toy terbaru ni, insyaallah.. Mekasih banyak2 buat Mimi Penang yg baik hati tolong belikan dan tolong poskan utk K.Nor ni. Hanya Allah jua yg dpt membalasnya..

oppss.. dah tak sabar2 nak tengok isi dalam..
dah koyakkan sket kertas pembalut tu baru teringat ingat nak snap gambo dulu hehe...


ok.. ini dia.. my new toys..
erkk... nak tengok yg kat dalam gak ke...
ok2.. jap ek...





haa... tu dia.. dah nampak dgn jelas kan..
ada sapa yg teringin?
pi tanya dgn Mimi ok hihihihi


Premier Cookware ni produk India mari. Kalau tengok kat katalog yg disertakan sekali kat dalam tu.. fuuh.hhhh.. boleh meroyan akak, macam2 adooo... hihihi Agaknya Fiza Chennai dah puas tengok barang2 tu semua dan mesti banyak collection dia.. Meh nak nk jd promoter tak bergaji.. sapa2 yg nak cuci mata dgn produk Premier ni boleh ler layari http://www.sspremier.net/


7 comments:

  1. huhhh... bau kedai lg ni! bila nak pecah dara. ahehehehe

    ReplyDelete
  2. wow...kaknor, best ni leh buat apam lenggang..mesti syoknye nak lenggang2..:))

    ReplyDelete
  3. salam kak nor...tentu lg bersemngat masuk dpur :)

    ReplyDelete
  4. salam kak nor,

    ewah ada toys baru...makin rancaklah kak nor main kat dapur...

    ReplyDelete
  5. Waaahhh sonok kalau dpt barang2 idaman hati kan..Ummi pun 2 bln sudah sambar gak kat Parkson 1 Tefal pan 32 cm dan kuali Supor 34 cm siap dgn papan canai segala...konon amik gambar nk letak en3 kongsi kegembiraan hati ini..sekali hb bwk camera pi ofis, terdelete..hahaha, xda lah marah sgt sebab dia yg bayorkan..hahahha.

    ReplyDelete
  6. jiya >> belum sempat pecah dara lagi .. nk cari tukul dulu jap hihihihi

    fmina >> nak? p tanya k.mimi nun :)

    bee >> lenggang2 kangkung aci tak .. tunggu mood ghajen nak melenggang dulu deh.. :)

    suzi >> w'salam suzi.. emmmm dah lama tak beli toys ni suzi.. sesekali syok gak kan :)

    ummi >> wow.. 34cm tuh.. besor!! nak bisnes apa itu buk :)

    ReplyDelete