f Secubit Garam: Telur Masak Sambal

N3 Terkini

Monday, April 13, 2009

Telur Masak Sambal

Salam ...

Hari Isnin dtg lagi.. Tak leh nak masak lauk remeh temeh, sbb biasanya masuk dapur lewat skit. Kebiasaannya, balik dari kelas ngaji, amik peluang keluar tu dgn singgah beli barang dapur, kadang tu g pasar dan kedai2 lain yg perlu pergi. Bila dah balik rumah tu, lewat la, so kena la masak yg simple jer.


Kita layan jer la ya menu yg simple ni.. Telur masak sambal, dah lama tak masak ni.. Pekena dgn ikan goreng panas2 pun sedap kan, pastu goreng sayur campur.. cukup la menu utk tengahari ni..

No comments:

Post a Comment