f Secubit Garam: Awards Lagi..

N3 Terkini

Tuesday, April 21, 2009

Awards Lagi..


Award ni K.Nor dpt drp Lieza.. toche2 ya Lieza.. K.Nor tak reti gak ni nak main award2 ni.. Tp ikut ajer la ya.. (jgn main2 tag udah, mintak ampun dulu.. hehe).. Ok kita ikut rules dia..

1.The winner can put the logo on his/her awesome blog

2. Link the person you received your award from

http://ezadlieza.blogspot.com/

3. Nominate at least 7 other blogs

4. Put link of those blogs on yours. Done..

Azie
Ika @ ijah
Masz
Ton
Mimi
Yatiezaini
Zie
Dayangjack

5. Leave message on the blogs that you've nominated

Kalau ikutkan nak bg pd ramai lg, spt ina jepun, ana bini wahid, dr inahar, k.ummi dan lain2 lg, tp bila g rumah diaorang, dah ada pun award ni kat rumah2 tu.. tak per la ek.. pada sesiapa yg sentiasa bertandang ke rumah K.Nor ni sudi2kan la ambil award ni ya...


~~~~~~~~~~~~~~~ xxx ~~~~~~~~~~~~~~~



Award ni pulak dpt dari Yatt.. hehe, masa masuk rumah yatt, nampak cam ada nama K.Nor jer tertera kat senarai nama penerima award tu.. tp kompius skit, mana tau kut2 ada kak nor lain kan.. malu la pulak. Org nak bg ke blogger lain, K.Nor lak terhegeh2 g angkut award tu.. apa pun mekacihhh K.Nor ucap pd Yatt yg sudi bg award tu utk K.Nor hehe.. mekacih daun keladi.. :)

ermmmm... nak bg sapa pulok ek.. ok nak bg pd sapa2 saja yg sering berkunjung kat rumah buruk ni.. Sudi2kan la hangkut award ni, cantiiiikkk tau...

No comments:

Post a Comment