f Secubit Garam: Wat Tan Hor

N3 Terkini

Thursday, April 9, 2009

Wat Tan Hor

Salam semua...


Rasanya tak nak makan nasi la petang ni.. So mencari lah resipi mee dan seangkatan dgnnya kat Myr. Ternampak nick Che'iza yg sekarang ni dlm pantang.. Selongkar dapur dia, ternampak resipi Wat Tan Hor yg dah pernah cuba dulu. Memang sedap resipi ni, aritu pun cik abg dah suruh buat lagi tp terlupa la pulak.. So utk berbuka petang ni kita layan Wat Tan Hor ni ya... jom makan..

Ni rupa kue tiaw yg dah digoreng dgn kicap dan sos tiram. Kena tayang ni sbb gambar kat atas tu tak nampak kue tiaw dek banyak nyer gheter karun kat atas kue tiaw tu.. hehehe...

Wat Tan Hor ni enak sungguh dimakan dgn lada jeruk.. Cik abg siap tunjuk ibu jari td tu.. sedap laa tu ya...

2 comments:

  1. wlkslm k.nor,...wah, nampak sedap..dyg nak join sekali, leh?... :)

    ReplyDelete
  2. boleh2.. jemput la, dah siap hidang dgn lada jeruk pun tu.. jemput makan.... :)

    ReplyDelete