f Secubit Garam: Sup Ayam vs Cencaluk.. ok ke?

N3 Terkini

Tuesday, April 14, 2009

Sup Ayam vs Cencaluk.. ok ke?

Salam....

Panas terik kat Tganu akhir2 ni... Dalam panas2 gini, guruh berbunyi tp tak hujan.. makin laa panas...Hari ni masak Sup Ayam Hadnyai jer.. Kebetulan FIL masuk ward lagi, so buat la lebih, nak bawak utk dia petang karang.. Orang tak sihat, pekena sup panas2 sedap gak kan..

Ok ke sup ayam bertemu dgn cencaluk...tak kisah la kan.. nak isi perut famili sendiri jer.. layan jer laa..

2 comments:

  1. amboi nor, kejap je dah entry berubah sup ayam lagi, sedaplah tu.. tambah lagi dgn cencalok adoi.. mak ooi.. favorite u! nasi panas2.. hai nmpknya seperiuk nasi tak cukup jawabnya.

    ReplyDelete
  2. hehe tu pasal la tak leh wat kerap2.. makin meningkat ler jarum timbangan.. adehh...

    ReplyDelete