f Secubit Garam: Muffin Strawberi

N3 Terkini

Friday, April 10, 2009

Muffin Strawberi




Resipi asal K.Nor ambil kat rumah Fida Shamen tp dalam bentuk muffin lain. Aritu dah buat perisa pandan. Hari ni cuba perisa stoberi lak.. Mudah dan simple jer bahan2 yg digunakan. Dan yang penting sedap.



Ni lah muffin pandan yg K.Nor buat hari tu yg menyebabkan virus tersebar.. Jgn marah ya... sapa2 yg terkena jangkitan virus ni hari tu.. :D




2 comments:

  1. menyelerakan lah muffin nie.. naiz nak cuba nanti yek. tambah pulak dgn cup yg kaknor gunakan. menambah warna dan selera utk makan. cup pun termasuk dlm deco gak eekk?

    ReplyDelete
  2. semua memainkan peranan naiz.. cuba la, muffin tu bukan hanya mudah dibuat, rasa dia pun sedap

    ReplyDelete