f Secubit Garam: Mee Kari...

N3 Terkini

Sunday, October 4, 2009

Mee Kari...

Menu berbuka mlm ni, Mee Kari. Tak pernah puas rasanya makan mee kari, antara menu febret nih.. Antu2 mee tu, jom makan .. terutamanya Amflora hehe..

Agak2 berapa harga mee kari semangkuk ni ya.. $5.00?
Aci tak? Ke murah? Atau mahal? ^_____^

9 comments:

  1. knor, kalau kt kg mahal weh, kat bandar ok la tuh...

    ReplyDelete
  2. salam kak nor...
    tahun nii rasa2 tak makan laee mee kari...
    yg nampak best tang udang tuuu ^-^

    ReplyDelete
  3. saya pun baru aje menjamu kawan2 dengan mee kari hari khamis lepas. 3 kg mee kuning abis...! sedapnya udang yang melingkau kat atas mee tu!

    ReplyDelete
  4. Mee kari ..memang sedap tu Nor. Tapi ct ni tak suka kari, (yang berkaitan dengan kuah kari)jadi memang x dapat lah makan mee kari Nor ni hehe Udang tu bole hahaha

    ReplyDelete
  5. mee lagi nor??? kari ke kari.., baper RM pun kita bayarlah nor, x kiralah tu, pasti sedap kan?? nengok je dah cam sedap!

    ReplyDelete
  6. kak peminat mee kari dah mai ni nak jugak walaupun still selsema lagi x kire

    ReplyDelete
  7. Uish, kalau mee dgn mangkuk tue rm5 hengget je, sepuluh mangkuk saya nak beli Kak Nor.Dah la mangkuk tuh syantek! hehehe

    ReplyDelete
  8. 'betol betol betol' tu ijan.. rm5 berbaloi2..bkn takat 10,lebey pun yek..leh jual kt org len laks..hiiiii jgn maree

    ReplyDelete
  9. ijan & fmina >> uik..mana ada org jual mee sekali dgn mangkuk!!! kalau dalam mangkuk polisterin ada la.. ish2.. mangkuk tu ajer dah berbelas ringgit huh! :P

    ReplyDelete