f Secubit Garam: Jom Cuti2 M'sia...

N3 Terkini

Monday, December 21, 2009

Jom Cuti2 M'sia...


Insyaallah pd awal2 pagi esok K.Nor dan famili akan berangkat ke destinasi di sebelah utara M'sia. Cuti2 la pulak ya, asyik duk masak jer. Nak gak lepak2, santai2 dgn famili. Di sebalik cuti2 M'sia ni sebenarnya ada tujuan utamanya yg berlangsung pada 26 Dis. nanti. Pada yg duk sebelah utagha tu meh la kalau nak jumpa2 bertentang mata. Smlm dah pakat2 dgn Fatinz yg duk Perlis nak jumpa kat Kuala Perlis tp tak pasti lagi samada petang esok atau pd 25 Dis nanti. Kena tengok waktu ketibaan kat Kuala Perlis dulu camna. Kalau sempat kita org nak jumpa ptg esok kalau tak sempat insyaallah pd 25 Dis la pulak.. kan Fatin..

Pada yg bertandang ke rumah K.Nor sepanjang ketiadaan K.Nor ni, buat la cam rumah sendiri ya... Dah makan, dah minum tu pandai2 la basuh pinggan basuh gelas. Jgn sepah2 ya.. Mana2 yg masuk nak amik resepi (resepi aje ya..) silakan.. dihalalkan.. Doakan semoga perjalanan kami selamat, pergi dan balik.. dan dipermudahkan segala urusan... amiin.....

Jumpa lagi... daaaaaaaaaaaaa... mmmmmuah! ^____^

psst!!! mudah2an diizinkan tuhan dpt berjumpa dgn somebody yg bersama dgn familinya kat pulau nanti.. amiinn... :)

8 comments:

  1. Selamat bercuti Cik Nor,
    Di Langkawi ada juga beberapa orang kawan AD di sana. Nanti saya sms kan no talipon pada Tolahah.
    Kalau balik melalui KL,jangan lupa singgah rumah kami ya!
    Semoga selamat perjalanan pergi dan balik.

    ReplyDelete
  2. Happy Cuti2 Malaysia KakNor!!

    Take care of urselves and be safe all the time! See U again...:)

    ReplyDelete
  3. Kak Nor..

    Selamat bercuti-cuti Langkawi...

    ReplyDelete
  4. nak pi langkawi ye!!! happy holiday kakk!!!!

    ReplyDelete
  5. salam kak nor...pegi cuti2 yer...bestnyaaa cuti2 akhir tahun nih....nak ikut x sempat dah..hukhuk
    apa2 pun selamat bercuti buat akak sekeluarga

    ReplyDelete
  6. Yuhuuuuu...Nor cayang..x igt nak balik dah ke? Hehee...ni balik nnt mst dah fluent cakap Kedah ni..x igt Tganu dah niiiii...hehee...Apapun, happy holidays n selamat makan kenduri la noooo...

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah.. dah selamat pun cuti22 m'sia utk penghujung tahun ni..

    A.Shukri Elias >> terima kasih en.syukri.. mmg dah jumpa pun dgn member lama tu kat pantai chenang.. maaf la tak melalui KL, kalau tak mmg niat nak singgah.. insyaallah di lain waktu ya..

    love >> tq love.. miss u too

    nenie >> thanks nenie..

    ain >> tq2..

    sue >> awat lambat sgt packing tu.. kan dah kena tinggal :D

    azita >> tq ita

    ummi >> dah balik la ni.. tak ler.. ganu tetap ganu.. hihihi
    best betul makan lauk kenduri ari tu.. yummy!

    ReplyDelete