f Secubit Garam: Nasi Goreng Pattaya

N3 Terkini

Friday, December 18, 2009

Nasi Goreng Pattaya

Hari ni tukang masak goreng nasi lagi utk lunch anak2. Semalam dah nasi goreng kan, arini nasi goreng lagi. Tapi stail lain la pulak, takkan nak wat nasi goreng versi sama jer. Jadi tukang masak buat la Nasi Goreng Pattaya tp versi pedas2 sket. Anak2 jenis suka yg pedas2 tp tak la pedas sangat2. Kang tak leh makan pulak.


Sebelum makan, kita picit cili sos sket.. ermmm lagi sedap kan.. Jemput makan ya, puan ghumah makan maghrib nanti tapi menu lain ler... :)

4 comments:

  1. KakNor...Love dah bawak pinggan nih! Nak nasi goreng pattaya sikitttt! :)) yummmmmy!

    ReplyDelete
  2. baru gak pas mkn nasi pattaya td. kat kedai la. nak buat...takut jd ns goreng 'tak payah' pulak. hihihi!!!!

    ReplyDelete
  3. salam kak nor...

    waahhh cam pakat2 jee... liza baru sudah makan NGP juge..."masuk umah" akak menu same daa ^_^

    ReplyDelete
  4. love >> kita share dua ya love :)

    ain >> apasal lak jd tak payah..payah laaa... hehe

    liza >> w'salam liza.. laa bukan ke smlm dh pakat dlm mimpi nak makan nasi goreng pattaya :)

    ReplyDelete