f Secubit Garam: Langkawi .. Part 3

N3 Terkini

Thursday, December 31, 2009

Langkawi .. Part 3

DAY 3 @ LANGKAWI ISLAND ~ 1st episode

Tempat pertama yg nak dituju selepas sarapan adalah Makam Mahsuri. Dalam perjalanan tu ternampak Snake Sanctuary yg terletak tak jauh dr Makam Mahsuri. Masa kami tiba tu tak ramai sgt pengunjung. Kebetulan pulak pertunjukan ular baru jer bermula. Sempat gak la kita org tengok sekejap pertunjukkan ular tu tp tak la happening sgt. Sanctuary ni pun tak happening gak, biasa2 jer.

Nah, sapa berani pegang...eiiii....

aik.. ni bukan takat pegang lagi dah.. sejuk tengkuk tu...

ermm ... kalau dpt wat handbag ni cantik gak..


pssssssssst!!!!!!

Betapa tajam tu gigi, sekali ngap.. ermmmm.... rabak!

Hai!!

Selain dr ular terdapat gak serangga2 dan reptilia lain kat tempat ni. Cukup la tu gambar ya, nak tengok lebih2 kena g sendiri :)

4 comments:

  1. Uhhh...Love geli betul nak pegang ular tu n pose...!
    But my hubby n son cool jer pegang...posing byk2 pulak tuh! uish seram! ;)

    ReplyDelete
  2. love >> mmg geli nak pegang kan love.. sejuk jer

    ReplyDelete
  3. Akak..baru bkesempatan sambung tgk wayang ni..heeee...aiyohhh!mana gambar akak pegang ular nii.nak tgk,nak tgkkkk!

    ReplyDelete
  4. sue >> sue g mana ni.. wayang dah tamat baru nak masuk..

    jgn harap la akak nak letak menatang tu kat atas tengkuk... hisshhh tak kose :P

    ReplyDelete