f Secubit Garam: Yogurt Fried Chicken

N3 Terkini

Saturday, June 26, 2010

Yogurt Fried Chicken


Fuh.... letih..mengantuk pun ya jugak.. pkl 10 baru boleh mengadap pc nak masukkan N3. Tak per la, asal masukkan dah la kan.. Menu simple jer ni. Rasanya dah kali ke3 buat ayam goreng ni. Memang sedap, enak sbb tu diulang2 buat. Anak2 K.Nor mmg suka sgt dgn rasa ayam ni. Jutaan terima kasih buat Love yg menghasilkan resipi ayam goreng yg mabeles ni.. Love mmg dah sinonim dgn ayam goreng. Ingat ayam goreng, ingat Love.. kan.. Love.. where r u??? Ni mesti cik abg dia ada kat M'sia hehe.. Miss u Love ..

Kalau nak resipi tengok kat sini.. males rasanya nak kopipes..


No comments:

Post a Comment