f Secubit Garam: Kad Dari Liza

N3 Terkini

Sunday, February 14, 2010

Kad Dari Liza

Sebenarnya dah lama sgt Liza@Cun09 minta K.Nor amik kad ni kat rumah dia. Memang dah lupa sungguh! Tu la kan, kalau dah org suruh, tak buat dgn segera.. gitu la jadinya. Umur dah makin meningkat ni, makin la jd pelupa. Pada Liza.. K.Nor nak pohon ampun dan maaf sbb terlupa nak amik kad sempena ulangtahun pertama rumah Liza. Dan tak lupa nk ucapkan tahniah dan semoga Liza terus maju, berjaya di dunia dan di akhirat.

Dan besar harapan dr K.Nor agar kita dpt berjumpa juga satu hari nanti.. insyaallah..

2 comments:

  1. salam kak nor...

    terima kasih kerana sudi tepek kad yg tak seberapee kat 'umah glamerrr - secubit garam'...liza faham kak nor memang bz bebenor tuuu ^_^

    insyaALLAH moga ada 'jodoh' utk kita bjupe satu hari nanti...moga ukhuwah kita berpanjangan...

    ReplyDelete
  2. liza >> w'salam.. sama2 kasih dr k.nor gak ya.. tak ada la bz tahap cipan liza, cuma lupa jer yg lebih :)

    ReplyDelete