f Secubit Garam: Happy Birthday Luqman Hakim

Tuesday, February 2, 2010

Happy Birthday Luqman Hakim

Happy Birthday Myspace Comments


Hari adalah hari ulang tahun kelahiran Muhammad Luqman Hakim bin Tolahah, anak K.Nor yg bongsu (hopefully hehe.. ) yg ke 11.. Ermmm.. dah 11 tahun usia Luqman ya.. kejap jer rasanya. Begitu cepat masa berlalu kan.. Diam2 dah 11 tahun dia hadir dlm kehidupan K.Nor sekeluarga. Luqman seorang anak yg berani mencuba sesuatu, agak manja dan cepat tersentuh hati.




Semoga adik membesar menjadi seorang anak yg taat akan suruhan Allah, beriman dan bertaqwa padaNYA. Sentiasa di jalan yg lurus, jalan org2 yg mendapat kebahagiaan di dunia dan di akhirat. Panjangkanlah usia dan limpahkan lah rezeki yg halal buat nya. Semoga sentiasa di bawah lindungan Allah setiap waktu. Limpahkan lah keberkatan dan rahmat mu ke atas anak kami di dunia dan di akhirat. Semoga menjadi anak yg berakhlak mulia lagi terpuji. Faqihkan dia dlm ilmu yg dipelajarinya semoga dia cemerlang dlm pelajaran dan kehidupannya mendatang. Jadikan dia adik yg baik dan hormat akan abg2 dan kakak disamping sayang menyayangi antara satu sama lain.. Dan semoga dia memberi manafaat buat kami berdua... aminn... ya rabbal alamin..


Happy Birthday Myspace Comments


ermmm.. bulan Feb aje ada 3 org yg menyambut hari jadi.. 2 org lagi tu... ermmmm... sapo la ek.. tungguuuu............. siapkan hadiah aje udah la ya... ^___*