f Secubit Garam: Ayam Merah Madu

N3 Terkini

Wednesday, February 10, 2010

Ayam Merah Madu


Menu lunch hari ni, Ayam Merah Madu, Kobis Masak Tumis Air dan Telur Dadar. Togel aje ayam, tak bermekap langsung. Sebenarnya dah hiris daun bawang utk ditabur kat atas tu tp bila nk masukkan n3 ni baru sedar yg tak letak rupanya daun bawang tu. Pastu duk pikir la ke mana hilangnya daun bawang yg dah siap terhiris. Rasanya2 tak ada pulak K.Nor terbuang dlm plastik sampah... Agaknya dicampakkan sekali dlm telur dadar kut.. ish.. Layan aje la ya..


4 comments:

  1. K.Nor..ayam merah tu nampak so sedap...ni le salah satu masakan ayam kegemaran I...mkn ngan nasi putih atau nasi apa ajer semua sesuaikan..take care K.Nor

    ReplyDelete
  2. salam kak nor...

    lama noi kite tak singgah sini...menu ayam merah tu sedap je nampak nih...

    ReplyDelete
  3. JC >> oo peminat ayam merah ya.. betul tu mmg sesuai dgn mcm2 menu nasi.. tq JC & take care too ok..

    CManggis >> hihihi.. mesti CM dah terbiasa sgt tu kan..

    aisyah >> chah, lamanya tak nampak kat sini :)

    ReplyDelete