f Secubit Garam: Majlis Perkahwinan Anak Sdara di Puchong

N3 Terkini

Wednesday, February 24, 2010

Majlis Perkahwinan Anak Sdara di Puchong

Salam buat semua...

Hari ni K.Nor nak berkongsi sedikit gambar2 semasa perkahwinan anak sdara K.Nor di Puchong, Selangor pd 20 Feb. baru2 ni. Tak boleh nak tayang banyak2.. tak larat nak memilih, resize dll lagi gambar2 yg diambil oleh cik abg K.Nor tempohari. Cukup la dgn apa yg ditayang kat sini hari ni.. psst!!! kalau nak tengok banyak lagi gambar2 kena tengok kat FB ya.. hehe



Hantaran dr pihak pengantin perempuan....
(hantaran dr pihak pengantin lelaki cik abg lupa nk shoot.. )












Acara membatalkan air sembahyang dan menyarungkan cincin

Pengantin diapit oleh abg2, kakak sulong dan 2 adik perempuan


Pengantin baru bergambar bersama pengantin lama ^___^



Bergambar di hadapan pelamin sebelum berangkat
ke rumah pengantin lelaki di Subang ~21 Feb.




Bergambar bersama adik beradik dan abg ipar pengantin perempuan.

7 comments:

  1. Puchong kt mne kak? liza pun dok puchong gak..

    ReplyDelete
  2. Tahniah utk ke dua mempelai. semoga bahagia hingga akhir hayat!!! saya klu pi majlis kawin suka nak tengok gubahan hantaran. mesti cantik2 belaka.

    ReplyDelete
  3. orked >> puchong putra perdana.. liza duk puchong mana?

    ain >> kita serupaaaaaaaaaaa......... :)

    ReplyDelete
  4. Salam K.Nor...

    Uishhh sweetnya pengantin...berseri2 jer..rasa cam nak naik pelamin lg ler..cam K.Nor tu..hantaran nya pun cantik sgt gubahannya..btw Semoga kedua mempelai bahagia sehingga ke akhirnya...

    Kak Nor...Puchong Perdana yer..mertua saya kat Bandar Kinrara 1..dah dekat tuh...kalau ler kebetulan saya balik KL pasti dpt jumpa K.Nor.

    ReplyDelete
  5. Tahniah la kat pengantin n mak sedara pengantin tuh, thn depan dpt la cucu sedara baru..hehee..Amboiihh makan beradap, x ajak kita pun, ralit je borak2, x nampak ke Ummi duk terjengkit2 nak intai lauk2 tuh..hehe

    ReplyDelete
  6. Congratz to the newly wed couple! May happiness and peace be with them forever...:)

    ReplyDelete
  7. lieza >> w'salam lieza.. dulu kazen hb k.nor pernah duduk bandar kinrara :) tp jgn tanya lokasi yg tepat sbb mmg tak tau hihi

    ummi >> mekasih la ya ummi..amiinn.. moga2 bertambah lg cucu ku nanti hehehe.. tang mana ummi intai2.. tak nampak pun masa duk makan beradap tuh.. huh.. nampak jer mata dia org dlm gambar ya.. hehe

    love >> tq love for the wish :)

    ReplyDelete