f Secubit Garam: Kad Hari Ibu

N3 Terkini

Saturday, May 8, 2010

Kad Hari Ibu

Lepas dah gantung award apron, kali ni nak gantung kad sempena hari ibu yg K.Nor dpt dr teman2 blogger. Kepada teman2 yg dah menjadi dan bakal menjadi ibu, semoga kita menjadi ibu yg terbaik buat anak2 dan kepada yg masih belum diberikan rezeki tu, mudah2an suatu masa nanti anda juga dikurnaikan zuriat sendiri.. amiin..


http://4.bp.blogspot.com/_It8-fNMYO84/S-OKaYvZEyI/AAAAAAAADiI/WFJrbWDQrmA/s1600/selamathariibuku.jpg

Kad hari ibu dan jambangan ros putih ni pemberian Azie yg masih dlm pantang tu..
Mekacih Azie ya.. pantang betul2 jgn duk ngadap lappy jer :)

Ros cantik ni pulak dr Ros Jintan Manis yg dah tayang pun pewut dia tu.. :)
Tq Ros.. cantik kaler bunga ros ni..

Greetings

Ha... yg ni lak dari Alongroz, mama si Liana comel..
TQ Along.. kiss utk Liana :)


Ni dr JC, cantik gak kaler ros ni.. cam samar(pink) belacan jer..
Tq JC ya..

7 comments:

  1. happy mother's day utk kak nor juga!!!

    ReplyDelete
  2. Syukur alhamdulillah....akhirnya aku menjadi ayah.^_^

    ReplyDelete
  3. selamat hari ibu juga untuk nor..

    ReplyDelete
  4. salam...

    ***selamat hari ibu***

    ReplyDelete
  5. salam kak nor,
    Selamat hari ibu,kak. Moga bahagia sentiasa bersama keluarga tersayang. :)

    ReplyDelete
  6. w'salam buat semua.. mekasih.. semoga kita menjadi ibu yg terbaik buat anak2.. dan tahniah buat saiful.. lepas ni start ler berjaga malam ya.. hehe

    ReplyDelete
  7. Hey,
    happy mother's day utk kak nor juga!!!
    SO.............Thank's
    Quran

    ReplyDelete