f Secubit Garam: SALAM AIDILADHA

N3 Terkini

Saturday, November 5, 2011

SALAM AIDILADHA

ASSALAMUALAIKUM..

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA dari K.Nor dan famili buat semua teman2 dan pengunjung SecubitGaram yg beragama Islam. Dikesempatan ni K.Nor menyusun jari memohon ampun andai ada silap salah K.Nor sepanjang K.Nor berblogging atau mana2 yg dah mengenali K.Nor dari MyResipi maupun dari dalam forum MyResipi. Kita manusia tak boleh elak dari melakukan kesilapan secara kita sedar ataupun diluar kesedaran kita. Yg baik2 tu adalah datang dari ALLAH, yg tak elok tu adalah dari K.Nor. 


Tak boleh nak berbicara panjang2, almaklumlah malam raya, banyak benda nak dibuat. Semoga dapat berjumpa lagi selepas raya nanti. Semoga semua berbahagia di samping keluarga tercinta di hari lebaran ini. 

SELAMAT HARI RAYA......... ^___^

14 comments:

  1. Salam Aidiladha juga buat Kak Nor sekeluarga...sama-samalah kita bermaaf-maafan dihari yg mulia ni. Kalau mkn ketupat lemang tu ingat-ingat ler saya di perantauan ni yer kak...hehe

    ReplyDelete
  2. samalah ngan kak nieza kan..kak nor selamat hari raya...sambil2 suap juadah raya tu niat2 la kat kami kat sini ek..hihihihi

    ReplyDelete
  3. Happy Eid to u and ur family KNor.. hv a blessed one and harus makan byk ok.. got reason mahhh.. raya lah katakan hehe

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum akak nor..
    Salam Aidiladha buat akak nor sekeluarga..

    ReplyDelete
  5. Salam aidil adha utk kak nor sekeluarga..maaf zahir batin.

    ReplyDelete
  6. Selamat Hari Raya Aidil Adha utk Nor sekeluarga.... masak apa ya, mesti sedap2... jangan lupa tayang nanti.

    ReplyDelete
  7. Salam Aidil Adha kak Nor,
    wah.. masak apa ya kak? Saya kat sini menumpang mertua, hehe. maaf zahir batin juga kak. :)

    ReplyDelete
  8. assalamualaiku...

    SLMT HARI RAYA BUAT NIEZA, HAJAR, RIMA, DIANA, MIEZA, ENA, ALONG, NURINDAH, DALILA DAN ITA ... MEKASIH SUDI BERTANDANG DI HARI RAYA WALAUPUN TUAN RUMAH DUK SIBUK RATAH DAGING hehe

    ReplyDelete
  9. slmt hari raya kak nor..
    masok mende raya dinung?

    ReplyDelete
  10. salam aidiladha kak nor....korban apa tahun ni? semoga apa saja yg kak nor lakukan diberkati Allah hendaknya.. amin ^^

    ReplyDelete
  11. Salam kak Nor,
    Saya ambil rendang kerang. Sedap! hehe.. mohon halalkan resipi ya kak. :))

    ReplyDelete