f Secubit Garam: LAUK SIMPLE JER..

N3 Terkini

Thursday, February 16, 2012

LAUK SIMPLE JER..

ASSALAMUALAIKUM..

Quick update.. dah nak Maghrib.. Layan ulang tayang jer hari ni ya.. 

klik link jika nakkan resipinya ya..


Lauk yg digandingkan bersamanya:


Terima kasih sudi berkunjung ^_____^


9 comments:

  1. selalunya kalo nk hbskn telur rebus sy masak sambal cili kering atau cicah dgn sos cili buh timun je tp bila tgk cecahan telur rebus dari secubit garam, tertarik dan menarik plak...harus cuba ni :)

    ReplyDelete
  2. tue la. xpenah plak saya try buat resepi nie.
    biasanya saya goreng jer telur rebus.

    ReplyDelete
  3. Nor....akak dtg nak makan...he he...tak tahan tgk ikan pari kari tuuuu...sedapnya...:)

    ReplyDelete
  4. Resepi telur tu ringka tapi ada daya tarikan untuk mencubanya....:)

    ReplyDelete
  5. Ni bukan simple la Kak...hehe..semua nampak sedap..

    ReplyDelete
  6. sedapnya kari ikan pari..lama dah tak amsak lauk ni...maklumlah anak dok jauh belaka...asben pulak kena makan lauk rebus/kukus jer...

    ReplyDelete
  7. dtg selongkar2 gobok k nor .. cari brwnis.. hihihi.. kt belah johor ni klau hujung minggu msim kenduri kawin.. byklah dpt telur rebus.. n selalunya tergolak sana-sni.. idea yg baik ni kak..

    ReplyDelete
  8. mas >> apa kata mas try buat gini lak.. tak susah mana nak buat tu.. try la ya.. insyaallah sedap :)

    lurun namzar >> ni mesti nama nurul kan.. hehe

    cuba la ya.. mudah2an kena dgn selera

    k.cek >> nor pun suka ikan pari dibuat kari.. sedap kan kak :)

    amie >> try la amie.. ada rasa masam manis dan pedas ni.. sedap :)

    rahel >> ehh tak simple ke lauk telur rebus gitu hehe

    k.liza >> agaknya hb k.liza ada darah tinggi ke.. kena pantang gak la kalau gitu..

    zana >> haa.. dah godek belum? jgn lupa utk k.nor tau hehe

    ReplyDelete
  9. salam.. terliur sgt jue tgk kari ikan pari ni.. Tsgt2 menyelerakan..

    ReplyDelete