f Secubit Garam: Tiara Cantik Pemberian Nenek...

N3 Terkini

Tuesday, April 6, 2010

Tiara Cantik Pemberian Nenek...


Alahai.. dah 2 hari nenek pesan suruh p amik hadiah kat rumah dia... malam ni baru berkesempatan nak gi amik.. Ampun ya nek.. bz sungguh ler dlm seminggu dua ni.. Apa yg di'bz'kan tuh.. entah ler.. Masak2, keluar g kedai cari barang2 keperluan dan nk g KL ni.. pastu itu.. ini.. mcm2 lagi la.. penat sungguh! ishh.. tak baik mengeluh kan.. Mudah2an Allah berikan kekuatan dan kesihatan yg baik utk menghadapi hari2 mendatang.. amin...

Berbalik pd hadiah cantik dr nenek ni.. Nak ucapkan jutaan terima kasih buat nenek Mayang Sari yg sudi menghadiahkan tiara cantik ni. Boleh wat raya la tahun ni kan.. melaram dgn tiara dan cincin pemberian Kerull .. hehehe.. Mekasih daun keladi ya nenek.. :)

psstt!! rasanya nenek ni nama dia fiza kan.. betul tak nek :)

3 comments:

  1. salam kak nor....
    lepas nie akak kena wat ler sambal kuinin tue....sng jer cam wat sambal belacan jer..tp asam x yah buh gantikan ngan kuinin tue..ikut akak la nak hancur kan ker nak pecahkan kuinin 2 ker...pas 2 gaul jer ngan sambal td makan saja ngan nasi pon sedap kak letak ikan kering sket......

    ReplyDelete
  2. salam kak nor..

    muah muah muahhhhhh...nanti raya nenek jumpa ya

    ReplyDelete
  3. wawa >> alaa wa, k.nor dh tak makan sambal dh sekarang ni.. tak macam dulu2 mmg hantu sambal.. alah la dgn sambal2 ni hu hu apa pun thanks ya wa sudi beritau cara nak buat sambal tu..

    nenek >> wahhh.. dah book tiket ek.. hihi insyaallah.. mudah2an ketemu :)

    ReplyDelete