f Secubit Garam: Tahniah Buat Azie & Awie

N3 Terkini

Tuesday, April 6, 2010

Tahniah Buat Azie & Awie

Congrats With Your New Baby

Tahniah buat dinda Azie dan Awie yg dikurniakan cahayamata lagi pd 1 April 2010 baru2 ni.. Bertambah sorang lagi bb cyber.. (Azie. apasal laa tak pesan kat bb tu suruh keluar 31 Mac hehe.. ) Kali ni dpt seorang bb putera yg seperti yg dihajatkan.. Alhamdulillah.. Semoga kehadiran Amsyar (tk confirm lg nama ni ya..) akan menceriakan kehidupan mereka Azie sekeluarga dan mudah2an Amsyar membesar dgn sihat dan menjadi anak yg soleh serta memberi manafaat buat ibu dan ayah. Juga semoga mendapat perlindungan dr Allah dan memperolehi kebahagian di dunia dan di akhirat... amiin..


Baby rambutan.. hehe



2 comments:

  1. salam k.nor.tahniah buat azie atas kelahiran amsyar,dulu ingat jgk nak buh nama ni,tp sepupu dah cop dulu..hihihi.semoga anak dan ibu dlm keadaan baik2 saje.kim slm azie klu k.nor koling2 dia ye.nah amik sony wat amik gambar cantik2..cantik betul.. :)

    ReplyDelete
  2. w'salam min.. insyaallah.. mudah2an gitu la kan.. mekasih ya min.. kiss utk faheem ya.. :)

    ReplyDelete