f Secubit Garam: Award Dari Kerull

N3 Terkini

Friday, April 2, 2010

Award Dari Kerull

Salam di hari Jumaat nan mulia..


Hari ni baru berkesempatan nak gantung award persahabatan dr Kerull ni. Fuhh... kalau la akak dpt cincin gini yang REAL... mau nya seminggu tersenyum aje kan. Sambil duk tilik jer cincin tu kat jari.. Pastu ngetuk keyboard pun pakai cincin tu..hihihi Sapa tak suka weh... Cantik sgt tuh .. Tq Kerull sudi hadiahkan award ni utk K.Nor. Semoga persahabatan alam maya antara kita ni berkembang mekar hingga ke akhir hayat dan didoakan smoga satu hari ni kita bukan setakat bersapa di alam maya ni jer bahkan dpt bersua muka juga. Insyaallah...

No comments:

Post a Comment