f Secubit Garam: Kek Coklat Tanpa Telur lagi...

N3 Terkini

Sunday, April 11, 2010

Kek Coklat Tanpa Telur lagi...

Kek Coklat Tanpa Telur yg merekah.. kat mana la silap kali ni masa baking tu. Nak kata oven terlampau panas rasanya dah guna suhu 165C jer. Takper la, crack pun crack la.. semua dah selamat dihadam hehe.. Sapa2 yg teringin nak buat bg yg belum buat dan yg dah buat rasa nak buat lagi.. boleh la amik resipi kat rumah Dayang Jack ya.. (sori tak leh letak link sbb dpt kesan virus kat rumah Dayang, jd K.Nor terpaksa delete link rumah Dayang.. sori ya Dayang)  Resipi Kek Coklat Tanpa Telur byu Dayang Jack ni.. Memang tak terasa kelainan walau tanpa telur.. Tq Dayang... :)

4 comments:

  1. merekah pun tak per yang penting sedap..

    ReplyDelete
  2. kak.. kalau kukus bleh x?

    ReplyDelete
  3. anoymous >> insyaallah boleh.. tutup loyang dgn aluminium foil atau cover penutup dgn towel ya..

    sila tinggalkan nama lain kali please..

    ReplyDelete