f Secubit Garam: NASI DAGING & THE GANG

N3 Terkini

Wednesday, September 12, 2012

NASI DAGING & THE GANG

ASSALAMUALAIKUM...

Kita ber'WW' arini ya... 
LET THE PICTURES DO THE TALKING ^___^


 DALCA SAYUR



17 comments:

  1. wow... sedapnya nasi daging... geng2 tu wat cukup forum... mmg terbaeekk..

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum kak...
    orang baru pollow...suka la..
    sbb leh blaja resepi baru yang konfem jadi...

    ReplyDelete
  3. fulamaakkk...kecur air luir den..adoh...

    ReplyDelete
  4. feveret saya tu kak, apsal akak tak letak resipinye

    ReplyDelete
  5. Asslmkum Kak Nor.
    Aduhaiii...sedapnya..Lapoooorr

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum..

    gee >> ermmmm ..... :)

    jassnani >> alhamdulillah...

    zila >> :)

    she-G >> bukan komfem jadi, insyaallah jadi.. semua dgn izin Allah ya dik :)

    chah >> hehehehe.... meh hug sket :)

    mamasyaza >> link utk resipi dah diletak pd tajuk menu.. klik jer

    fnf >> alhamdulillah... :)

    ReplyDelete
  7. salam..

    I like ns dagang, raya tiap2 tahun mak buat nasi dagang. my mom's ns dagang mmg the best..

    salam perkenalan..

    ReplyDelete
  8. aaaaaaaaaaaaaa...nape tak sampai lagi nasik daging ni lam mulut ku??? lama dok nganga!!

    ReplyDelete
  9. http://blogzorroxx.blogspot.com/
    mohon mencelah ea,follow blog ni..
    btw nice blog! thumbs up

    ReplyDelete
  10. Dalca sayur tu sungguh memikat hati la kak!!! A complete set :)

    ReplyDelete
  11. adeh meleleh air liuq....slurrrpppp

    ReplyDelete
  12. bunga daisy >> ermmmm ... silap baca kut tu.. not nasi dagang tp nasi daging ni :)

    phong hong >> hehehe

    mokwo >> kesian mokwo.. mokwo nganga kecik sgt mulut tu, dah tumpah ke lantai .. kucing pun dah larikan daging tu hehe

    zorro >> tq

    amir >> dah nama nasi daging mmg la kena ada daging dan air asam tu mmg pelengkap nasi daging ni amir.. try la.. :)

    love >> k.nor mmg selalu buat dalca kalau buat nasi daging ni sbb anak2 yg berdua (naim & luqman) mesti nak lauk berkuah..

    yana >> slurp jgn tak slurpp :)

    ReplyDelete