f Secubit Garam: SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

N3 Terkini

Monday, July 28, 2014

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI









11 comments:

  1. Replies
    1. slmt hari raya jugak buat hajar.. seronok kan dah pulang ke tanahair :)

      Delete
  2. Salam Lebaran buat Nor sekeluarga... ceria belaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. slmt hari raya gee... hidup kena ceria.. dlm hari ada duka pun, kena lipat kemas2 tp wajah kena tetap ceria kan hehe

      Delete
  3. Replies
    1. slmt hari raya nita. mekasih kerana sentiasa sudi meninggalkan jejak :)

      Delete
  4. Salam Aidilfitri Kak Nor... Maaf zahir batin mn la tau kot2 sepanjang perkenalan di alam maya ni ada buat Kak Nor terasa hati... Ops! lupa kot la terkasar bahasa masa berjumpa hari tu.. Hehhee

    ReplyDelete
    Replies
    1. slmt hari raya buat sue dan mizi.. tak ada satu pun yg mencuit rasa hati k.nor sue.. tambah lg kalau berdepan aritu.. ehhh bila nak dtg rawai lg :)

      Delete
  5. Salam Aidilfitri K.Nor, Maaf zahir batin. Akhirnya dpt gak kita tgk menantu akak. Bila pula nak boleh cucu ni? ;)

    ReplyDelete