f Secubit Garam

N3 Terkini

Tuesday, March 31, 2009

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIIIMM...

Assalamualaikum pembuka bicara...
setelah sekian lama, akhirnya terdetik jugak di hati ni nak berblog.. itu pun setelah 2x fiza penang mimpi masuk blog k.nor, dipujuk2 oleh adik2 teman siber dan juga suami tersayang.. Sempena meraikan 21st annivesary pd hari ini 31.3.09.. maka lahirlah sebuah blog coretan hati, luahan rasa di samping ingin berkongsi ilmu yg tuhan pinjamkan buat K.Nor..
Mudah2an dgn berblog ni, dpt kita berkongsi ilmu yg serba sedikit ni disamping mengeratkan silaturrahim dan kemesraan antara kita semua.. Insyaallah.....

Wasallam....

3 comments:

  1. Assalamualaikum Kak Nor. Walaupun agak terlambat 'menghidu' blog Kak Nor ni, tapi rasanya masih tak terlambat untuk mengucapkan selamat datang ke dunia baru.... Cuma musykil satu jer.. NOR_67 tu makna lahir tahun 67 ker???

    ReplyDelete
  2. Waalaikumussalam ita.. terima kasih kerana mengalu2kan K.Nor ke alam blog.. mmg betul la tu, K.Nor lahir tahun 67, sekarang ni dah 42 tahun pun.. apalah ada pd umur kan.. tak perlu lah nak rahsia2.. :D

    ReplyDelete
  3. Salam K.Nor. Amboi2 dah berblog gak skang... Bagus3x... Dah la tu, hidangannya hebat2 belaka...

    ReplyDelete