f Secubit Garam: Alhamdulillah....

Monday, March 29, 2010

Alhamdulillah....





Syukur alhamdulillah dipanjatkan pada Allah s.wt. kerana telah mempermudah dan melindungi sepanjang perjalanan K.Nor bersama suami dan Luqman ke KL selama 2 hari iaitu smlm (28.3.10) dan arini. K.Nor tiba di rumah maghrib tadi setelah bertolak dr KL pd pkl 1.30 ptg. Langsung tak kemana2, selepas selesai urusan di suatu tempat yg dituju tu.. kami check out dr hotel dan terus memandu pulang ke Tganu. Singgah sekejap di Kuala Berang menjenguk ayahanda pastu teruskan perjalanan pulang ke rumah.

Utk apa K.Nor ke KL? Ada kes emergency sket yg perlu diselesaikan. Nanti la esok K.Nor citer ya.. ni letih dan penat lg setelah 2 hari drive gilir2 dgn cik abg dan dr pagi hingga tengahari berada di suatu tempat. Lepas ni kena pergi lagi ke situ.. dlm bulan April ni..

Mana2 komen kat shoutbox tu maaf la ya.. tak leh nak balas satu2.. Terima kasih pada yg sudi berkunjung sepanjang 2 hari tak bersiaran ni. Sangat2 K.Nor hargai kunjungan dan sapa2 aje yg tinggal jejak kat shoutbox.. Mekacihhh semua ya.. Sayang semua.. :)