f Secubit Garam: March 2009

N3 Terkini

Tuesday, March 31, 2009

My 21st Annivesary - 31 Mac 2009

Hari ni genap lah usia perkahwinan K.Nor dgn cik abg yg ke 21.. alhamdulillah, segala puji ku panjatkan pd Tuhan yg maha Esa atas kurniaNya.. ditemukan jodoh dgn seorang yg amat penyabar, bertanggungjawab dan amat memahami dlm menempuh arus kehidupan bersama.. Juga rasa syukur padaNya kerana dikurniakan 4 mutiara hati yg menjadi penawar dan penyeri rumahtangga.. semoga Allah memanjangkan jodoh kami berdua hingga ke akhir hayat dgn diberikan kesihatan yg baik utk terus menjadi ibu/ayah pada anak2 tersayang... amiinn...


Ni la hasil tangan k.nor yg pertama bermain dgn fondant.. khas utk anni. yg ke 21 ni.. tak smooth sgt, tp ok laa utk 1st timer kan..


Yang ni pulak pulut kuning dgn gulai daging.. buat lebih skit arini , bagi2 kat jiran2.. tanda kesyukuran..
BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIIIMM...

Assalamualaikum pembuka bicara...
setelah sekian lama, akhirnya terdetik jugak di hati ni nak berblog.. itu pun setelah 2x fiza penang mimpi masuk blog k.nor, dipujuk2 oleh adik2 teman siber dan juga suami tersayang.. Sempena meraikan 21st annivesary pd hari ini 31.3.09.. maka lahirlah sebuah blog coretan hati, luahan rasa di samping ingin berkongsi ilmu yg tuhan pinjamkan buat K.Nor..
Mudah2an dgn berblog ni, dpt kita berkongsi ilmu yg serba sedikit ni disamping mengeratkan silaturrahim dan kemesraan antara kita semua.. Insyaallah.....

Wasallam....